شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۳:۲۲:۳۲

در بازدید وزیر نفت از پارس جنوبی تاکید شد
شتاب در توسعه‌ پارس جنوبی از اولویت‌های دولت و مجلس است
باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت با مثبت خواندن جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای‌ اسلامی و وزارت نفت گفت: شتاب در طرح‌های توسعه پارس جنوبی و تامین منابع، اولویت نخست دولت و مجلس است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، بیژن زنگنه با بیان این که تعدادی از فازهای اولویت نخست پارس جنوبی مراحل راه‌اندازی خود را طی می‌کنند، افزود: تلاش ما این است تا پایان سال یکصد میلیون مترمکعب گاز به ظرفیت تولید گاز پارس جنوبی افزوده شود که این امر نقطه عطفی در فعالیت‌های در حال انجام صنعت نفت در این منطقه از کشور خواهد بود. وزیر نفت دیدگاه اعضا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای شتاب فعالیت‌های توسعه‌ای پارس جنوبی را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: افزایش میزان تولید از میدان مشترک پارس جنوبی دغدغه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی است و در نشست مشترک این وزارتخانه و کمیسیون برنامه و بودجه نیز راهکارهای خوبی ارائه شد که امیدواریم نتایج این نشست تاثیر مثبتی در تامین منابع سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های توسعه‌ای پارس جنوبی داشته باشد. زنگنه با بیان این که در آینده‌ای بسیار نزدیک، ترین شش فاز ١٢ پارس جنوبی نیز وارد مدار خواهد شد، اظهار کرد:  فاز ١٢ پارس جنوبی از بزرگترین پروژه‌های توسعه‌ای پارس جنوبی محسوب می‌شود که معادل سه فاز متعارف است و در صورت راه‌اندازی این فاز و دیگر فازهای اولویت نخست (فاز‌های ١٥ و ١٦، ١٧ و ١٨) ٢٠٠ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده خواهد شد. وزیر نفت در سفر به عسلویه ضمن حضور در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از فاز‌های ١٥ و ١٦ و ٢٠  و ٢١ بازدید کرد.


  کد خبر : 207
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :